Kristofer Tonström - Med stark e-handel, uppdaterad sortimentsstrategi och växande butiksnätverk visar Clas Ohlson vägen till framtidens handel

I Detaljhandelspoddens 82a avsnitt gästas vi av Kristofer Tonström, VD på Clas Ohlson. Vi diskuterar hur Clas Ohlson möter lågkonjunkturen, nya kundbeteenden och hur ett växande butiksnätverk stöttar e-handeln.

Innehåll:

4.30 Den prismedvetna konsumenten

7.00 Ny sortimentsstrategi

12.00 Så möter vi lågkonjunkturen

18.00 Expanderande butiksnät

23.00 Butik och e-handel lyfter tillsammans

28.00 Organisation och ledarskap i tuffa tider

31.00 Tankar om framtiden

Föregående
Föregående

Julia Olsson, Orkla – Mat på nätet växer och varumärken är vinnare

Nästa
Nästa

Budgetspecial - Ekonomin sjunker och inflationen med den.